آخرین اخبار

جمعه, 2017/12/15 - 17:38
اخبار ایران و جهان
هدف دریافت و پیگیری شکایات مردمی
سامانه دادرسی الکترونیکی به صورت آزمایشی راه اندازی شد
مرحله نخست دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) شامل دریافت و پیگیری شکایات، گزارش‌ها و پیشنهادات و انتقادات مردمی به صورت الکترونیک راه اندازی شد.

به گزارش ندای سرخه به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمد بارانی معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتیدر مراسم افتتاح مرحله نخست سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) گفت: در راستای ارتقای رضایت‌مندی مردم، تحقق دادرسی الکترونیکی، کارآمدسازی دادرسی، تسهیل طرح شکایت مردمی، شفافیت در پاسخگویی، تسریع در رسیدگی و همچنین اجرای بند (ج) و (د) ماده 18 آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی، این سازمان اقدام به راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در مرحله نخست شامل دریافت و پیگیری شکایات و گزارش‌های مردمی به صورت الکترونیک است، اظهار داشت: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق این سامانه به نشانی الکترونیکی tazirat.gov.ir یا تارنمای tazirat135.ir و یا تارنمای t135.ir به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند و کد رهگیری دریافت کنند.

فارس

ارسال نظر

لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با مرات نیوز، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید

1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.

3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.

Image CAPTCHA
لطفا اعداد موجود در عکس را در این کادر وارد نمایید.